onsdag 12 november 2008

WP o bus, egentligen hund aktivering från morgon till kväll

Vaknade 7 av att min bror stod utanför dörren, Patrik hade inte sovit på hela natten knappt stackaren. Så min bror åkte igen o vi gick o la oss, o vaknade x antal timmar senare.. Åkte iväg o käkade lite, kom på ngn gång under lunchen att ja skulle träffa Inger o Stitch. Så lillen o jag strosade iväg direkt efter lunchen, möttes vid järnvägs stationen o gick ner till fältet o kastade lite bollar e så trevligt med hundkompisar som bara kan va med liksom. Behöver inte va så komplicerat. Vi bestämde oss för att träffas lite senare på kvällen för o träna hundmöte. Stitch har utvecklas jätte mkt bara sen vi träffades första gången, visst hon drar men inte alls lika mkt. Åkte hem en sväng o sen bar det iväg till Borås för WP träning, första gången för oss. Regnet pyrde ner :( kommer bli sjuk efter detta äventyr. Devil va suuuuuper gnällig, o frös som bara den. Själva WP gick suveränt, han betedde sig som att han aldrig gjort ngt annat. Han ville springa med vikterna, o med slakt koppel sprang jag med. men fick stanna han emellanåt för lite kontakt övning liksom. väl hemma igen laga vi mat, djävulspasta, mums. Sen gick jag ut igen för att träffa Inger o Stitch. Gick super bra, vi gick ngr varv runt samhället o bara pratade. De fick springa av sig lite i parken med. Trevligt med en promenad kompis tyckte vi, så besluta oss för att göra detta fler ggr. Nu e jag hemma igen. Får se om vi åkter på WP träningen i GBG på Söndag. Är ju trots allt ganska trevligt med liknande raser o träna med o så, lite dyrt med bensin bara ://
Det har inte blivit ngt plåtande alls, har varit alldeles för dåligt väder *snyft*

Inga kommentarer: