lördag 15 november 2008

Lördag utedag :)

Vaknade på morgonen, av att jag hörde Dammsugaren, hihi Patrik den spjuvern kunde inte sova, så han hade ställt sig o putsat minsta vrå i köket. Skinande rent kök, tack älskling! Kände genast lust för att baka, men det har inte blivit av på hela dagen. Patrik vill till Rydal så vi begav oss dit för o hämta lite småplock, Basen, pod rack osv. Vart inte så långvariga där utan begav oss till stranden i Rydal vid Hål sjön. Plåtade lite o Hoppa o skutta med Devil. Patrik stod o plåta makro bilder på biltaket?! jo jo.... va super hungrig vid det här laget så vi tog oss en lunch på Framnäs, Patrik åt ngn pizza med sallad o jag tog en kebab m ris *mums* Patrik vart som vanligt trött så han snodde Devils baksätes plats o la sig o vilade, medans jag körde mot destination okänd hehe.... Patrik försökte luska ut vart vi va men han fick ha ögonen stängda. Efter en halvtimme va vi framme, vid Ramnafallet. Devil kutade runt o vart halv svart-grå haha.. Plåtade lite o sen åkte vi hemmåt. Badade lillen o sen slappade vi... Va ute en sväng på kvällningen med min nyfunna kompis Inger o hennes vovve med. Har börjat spela o testa ett strategispel som heter Travian, småpyssel får se om det är ngt för mig.
Nu installerar jag Photoshop, är trött på att inte ha det... har massa bilder men inte haft photoshop så man kunnat fixa iordning dem liksom.. nja nja....

Inga kommentarer: