torsdag 6 november 2008

tjiihoooooo


Devil o jag va på träningbanan idag, testade lite agility. Körde en kombination på 5-6 hinder, gick ju inte klockrent fick visa mycket men vaddå han klarade det. Tre vanliga hinder, en tunnel o ett däck, tjiiihooooooo.. massa massa beröm o han vart lycklig så lycklig att han hoppade upp o skallade mig *hahahaha* så idag fick jag min första fläskläpp av devil, spottade blod ett tag men va gör man inte hehe :) för sin lill plutt.

Har kommit på att jag ska göra en kom ihåg lista inför utställning och lägga ut här så jag har en alltid, annars sitter ja alltid o pluttrar ner massa dagen innan. E ju lika bra o ha en "fast" hehe.. Hatar mitt utställnings tält, ska ta o införskaffa ett smidigare som man kan sätta ihop själv liksom. Glömmer aldrig den sommaren när jag o Cissi va i Stenungsund, satte ihop tältet själv fy f-n tof nog en timme eller ngt. inte fick man ngn hjälp av förbi passerade heller. :// Men den dagen var det värt det :) åkte hem med en Champion + CACIB hihi.. så vad gör man inte..

Devil ligger brevid o snarkar, har precis varit ute o gått en promenad med han, stötte på en argsint tax. Det är så irriterande, vill inte att han ska få ngr dåliga erfarenheter liksom. Nu bryr han ju inte sig nämnvärt, han vill mest fram o hälsa o gnäller lite. Jo haha... utställningsträna inte i för stora brallor! tro mig hahahahaha.... som tur va körde jag lite högervarvs träning nu nattetid så ingen såg *skratt* kanske lite väl roligt o låta folk se en springa med brallorna på halvstång *skratt*

Inga kommentarer: