onsdag 29 oktober 2008

Sushi och hundträff


Väckar klockan larmade 04.20 *stööön* Patrik skulle t norge igen ://Han e lite klumpig av sin min man hehe, han lyvkades dra ner gardinstången !? ööööö Både Devil o jag vart klarvakna o bligade ut han hehe..
x antal timmar senare vaknade vi ur vår dvala o kom underfund med att det va nog dags att gå upp.. Vi åkte till Ekelund, naturligtvis hade en smart människa glömt att sätta tillbaka minneskortet i kameran :// DOOHHH

Men vi kuta runt på stranden o njöt av solen ett bra tag i varjefall :))

Vid lunch bestämmde jag mig för Sushi :) skulle lätt kunna äta det varje dag!
Sushi är underskattat *muuums*

Har även hunnit med en vända till volvo o fårr batteriet till min nyckel mojäng bytt *äntligen*
Kollade även va de skulle ha för lastgaller+hunddörrar till bilen.. hmmmm 4100:- ööööö jeesus

Vi hade stämt träff med en ny hundkompis idag, alltid skoj med nya vänner tycker vi :)
Så vi åkte till SÄKK:s tränings bana för att möta upp Freja och Madde.
Freja är en Cane Corso tik o Devil vart förtjust på en gång :) Vilken tjej! ben som en super modell :D lek studs hopp buff hiohi va sååå skoj o se han leka med ngn som faktiskt kan tyda hans "språk" lite bättre.

Patrik ringe runt 8, o rätt va de va ringde dörrklockan o där va han hehe den busen :)
Nu ska vi slappa o kolla på tv :)




Inga kommentarer: