onsdag 22 oktober 2008

Idag hämtade jag Devil

Idag har jag åkt till grums fram o tillbaka, oj va jobbigt tänker ni.
Ja de va jobbigt men värt det :)
Nu ligger lill Devil brevid mig i sängen
Jag hade tänkt att ha denna bloggen som en tränings eller framgångs dagbok för Devil o mitt tränande.

Vi har redan två evenemang bokade, som vi kommer starta träna inför så fort vi bara kan.
Det första är en liten inoff utställning i Svenljunga Ridhus, bra träning med små inofficiella.
Oavsett om man är erfaren som handler eller ej, och oavsett om hunden i fråga är van eller ej tykcer jag att det är bra med små inoff, om inte annat för att träffa folk o hundar o tjöta.
Sedan har vi Terrier Derbyt i Borås, där kommer det komma en hel del Amstaffar.
Riktigt spännande tycker jag :)

Vid sidan om utställnings träningen kommer vi att testa på lite olika saker för att se vad som passar just oss, inplanerat är idags läget Viltspår.

Men nu ska vi sussa natti natt