lördag 27 december 2008

om mig

namn - Eveliina Madeleine von Porat/Sahlin
födelsedag - 4 april
hemstad - Skene
ögonfärg - Blå
hårfärg - Blond
längd - 172
vikt - avslöjar jag ALDRIG!!
högerhänt/vänsterhänt - VÄNSTER
stjärntecken - VÄDUR
skostorlek - 39-40
är dina föräldrar skilda - MAMMA ÄR ÄNKA
skor i dag - GYMPADOJJOR
självförtroende - Ja OCH NEJ
rädslor - TANDLÄKARE OCH SJUKHUS *URK*
första du tänker på när du vaknar på mogonen - NEJJJJJ! JA HAR MISSAR HALVA DAGEN!!!
ANTALantal personer du kysst - HMMM.... HEMLIGT
antal förhållanden - ENDA VÄRDA ATT NÄMNA ÄR DET JAG ÄR I NU
antal syskon - 2)
antal piercings - HAR ENDAST I ÖRONEN NUMERA, MEN ÄR SUGEN PÅ EN MOUCHE IGEN
antal tatueringar - OJ, VAD RÄKNAS O INTE HMMM... JAG HAR BÅDA ÖVER ARMARNA TÄCKTA. SEN HAR JAG MASSA SMÅ PLOTTER HÄR O VAR. SENASTE JAG GJORDE VAR EN ÖVERARMS TATUERING I ASIATISK STIL.
FAVORITmat - THAI,JAPANSKT,GREKISKT,INDISKT, MM
sport - HUNDAKTIVITETER
glass - SOBET
helgdag - MIDSOMMAR
årstid - SOMMAR
HAR DU NÅNSINvarit kär - JAAA :p
blivit dissad - Jepp....
rymt hemifrån - Ja MÅNGA GÅNGER
skolkat - Japp!
gråtit i skolan - Yepp
spytt i skolan - JA
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - MÅNGA SAKER
druckit alkohol - Ja
använt droger - ja det har hänt
cider eller öl - Cider
pepsi/cola - Pepsi
kärlek eller sex - Kärlek
jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
kinesiskt/mexikanskt - Mexikanskt
kakor/paj - Kakor
KAN DUgå ner i splitt ? - NEJ
skriva med båda händerna - NEJ
vissla - Jepp
ha dina ögon i kors - Jepp
nudda näsan med tungan - JEPP
VEM VAR DEN SENASTE PERSONENdu nuddade - PATRIK
du pratade med - MIN SYSTER
du msnade med - NICOLE
du kramade - PATRIK
du skällde på - PATRIK
SENAST DUskrattade - några minuter sen
grät - igår
filmen du såg - Transporter 3
sjöng en sång - igår
HAR DU NÅGONSINblivit kallade hora - jadå hehe
ljugit om din ålder - ja när man va yngre
bråkat utan anledning - hehe japp

Kopiera detta o skriv du med :))

Inga kommentarer: